Bu Blog Neden Var?

       Arkadaş ve aile ortamında söylediğimde, anlattığımda ne kadar gereksiz boş şey varsa biliyorsun demeleri üzerine benim bunları birilerine anlatmam gerek düşüncesiyle oluşmuş bir blog.

Adı üstünde ''gereksiz'' boş ve anlatırken eğlendiğim bilgiler yer alacak bu sayfada. Özellikle hafif müstehcen bilgiler olabilir bu arada.

Brevitatis causa

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder